Barion Pixel
Amennyiben hozzájárulsz a sütik használatához, kattints a RENDBEN gombra. Részletes információ: Adatvédelmi tájékoztató
RENDBEN
Kategóriák

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK



A megrendelt termékeket szerződött futár partnercégeink segítségével küldjük el Megrendelőinknek Magyarország területén.

Szállítási díjak Foxpost csomagautomatába (csak on-line kártyás fizetéssel választható):
0-9.999 Ft között 1.590 Ft
10.000-49.990 Ft között 990 Ft 
50.000 felett INGYENES!

Szállítási díjak GLS futárcéggel csomagpontra és automatába:

0-14.999 Ft között 1.590 Ft
15.000-49.999 Ft között 1.290 Ft
50.000 Ft felett INGYENES!

Szállítási díjak GLS futárcéggel házhoz:
0-14.999 Ft között 1.990 Ft
15.000-49.999 Ft között 1.590 Ft
50.000 Ft felett INGYENES!


Fizetési módok:

• Bankkártyával Barion biztonságos webfelületen (Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013)
• Előre utalással (Dronesys Kft. OTP Bank 11742104-24301862-00000000)
• Utánvéttel a csomagot kiszállító futárnál vagy a GLS csomagponton/automatánál (díja bruttó 790 Ft)
• Személyesen készpénzzel vagy bankkártyával (hétköznap 10-18 óra között)
• Cetelem on-line áruhitellel


Szállítási idő GLS futárcéggel (gyorsabb):
Munkanapon 14 óráig leadott és raktárkészleten lévő termékek megrendelését a következő munkanapra szállítja a GLS futárcég.
Munkanapon 14 óra után leadott és raktárkészleten lévő termékek megrendelését a leadást követő második munkanapra szállítja a GLS futárcég.
Hétvégén vagy munkaszüneti napon leadott és raktárkészleten lévő termékek megrendelését az utolsó munkaszüneti napot követő második munkanapra szállítja a GLS futárcég.
Kiszállítás házhoz: munkanapokon 8-18 óra között, csomagponti felvétel a csomagpont nyitva tartása alapján, csomagautomatából 24 órán keresztül bármikor felvehető a csomag.
A futárcég elérhetősége: 06 29 886700
GLS csomag nyomonkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes


Szállítási idő Foxpost futárcéggel automatába (lassabb, de olcsóbb):
A munkanapon leadott és raktárkészleten lévő termékek megrendelését követően 3-4 munkanapra szállítja a Foxpost futárcég.
Hétvégén vagy munkaszüneti napon leadott és raktárkészleten lévő termékek megrendelését az utolsó munkaszüneti napot követően 3-4 munkanapra szállítja a Foxpost futárcég.
A Foxpost automatából 24 órán át bármikor felvehető a csomag.
A futárcég elérhetősége: 06 1 999 0369 (munkanapokon 08:00-20:00)
Foxpost csomag nyomonkövetés: ​https://foxpost.hu/csomagatvetel

A termékeket védőfóliás csomagolásban, illetve dobozban szállítjuk. A megrendelt áru vételárát és a szállítási költséget megrendeléskor vagy a csomag átvételekor kell kifizetni a futárnak. A raktárkészleten kívüli termékek megrendelésénél külön értesítést küldünk, hogy mikorra várható a kiszállítás.

Személyes átvétel:
A webáruházban leadott rendelések személyesen is átvehetők budapesti bemutatótermünkben:
1151 Budapest, Szántóföld utca 2/a - hétköznap 10:00-16:30 óra között.
6. számú bemutatóterem


A webáruház üzemeltetője:
Dronesys Kft.
2120 Dunakeszi, Lehár Ferenc utca 54/a
Telefon: 06-30-555-4043
E-mail: info@hobbycity.hu
Számlavezető bank: OTP Bank
Számlaszám: 11742104-24301862-00000000
Forintos IBAN számlaszám: HU07 11742104-24301862-00000000
EURO IBAN számlaszám: HU57 1176 3426 9386 0888 0000 0000
SWIFT kód: OTPVHUHB 
Adószám: 25349670-2-13
EU adószám: HU25349670
Cégjegyzékszám: 13-09-176724
Ügyvezető igazgató: Daubner Csaba
 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Pilóta Nélküli Légijármű üzemeltetése
A törvény szerint minden olyan drónt regisztrálni kell, ami nem játék, illetve minden magánszemélynek vagy jogi személynek regisztrálnia kell magát, aki játéktól eltérő eszközt működtet.
Ezek alapján minden olyan drónt regisztrálni kell, amelyre az alábbiak közül bármely feltétel igaz:

az EU irányelvek szerint nem sorolható a játékok közé vagy meghaladja a 120 grammot vagy rendelkezik adatrögzítővel (kamerával) vagy a távpilótától messzebbre repül, mint 100 méter, kivéve a kamerával ugyan rendelkező, de 250 gramm alatti és C0 jelöléssel ellátott drón.
A nyilvántartásba vételt, vagyis a drónok és az üzembentartók regisztrációját az Innovációs és Technológiai Minisztériumnál lehet megtenni az arra kijelölt formanyomtatvány kitöltésével és beküldésével.

Továbbá pilóta nélküli légijárművet (drónt) 2021. január 1. napját követően az EU légterében kizárólag 16. életévét betöltött, felkészült, EU A1/A3 vagy A2 képesítéssel rendelkező kezelő irányíthat. Kivéve a játéknak minősülő, illetve a kamerával ugyan rendelkező, de 250 gramm alatti és C0 jelöléssel ellátott drónok. 250 gramm felett az üzemeltetett drónra kötelező felelősségbiztosítással is rendelkezni szükséges. A biztosítás itt köthető meg: www.mdisz.hu/dronbiztositas.php

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra! Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát! Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie! Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét!
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz)! Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra! Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Árak
Áraink tartalmazzák a Magyarországon érvényes 27% Áfa-t.
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között és termékoldalon is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A technikai okok miatt hibás áron leadott rendeléseket nem áll módunkban teljesíteni.

A rendelések feldolgozása, visszaigazolás, a szerződés létrejötte
A rendelések feldolgozása nyitva tartási időben 24 órán belül megtörténik. Minden rendelés beérkezéséről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről, melyben ellenőrizheted az adatait és a megrendelt termékeket. Ezzel még nem jött részre a felek között adás-vételi szerződés. Telefonos adategyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. Cégünk a megrendelés beérkezését követő visszaigazoló e-mail-t után fogadhatja el a megrendelési szándékot, melyről külön tájékoztatást küldhet. A felek közötti szerződés a megrendelt termékek és azok számlájának elküldésével, illetve az erről tájékoztató megerősítő e-mail elküldésével, vagy a megrendelt termékek személyes átvételével és a számla kiállításával jön létre.
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül a távollévő felek között. A megkötött távoli szerződést digitálisan iktatjuk, utólag az hozzáférhető.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás, Cetelem hiteles és utánvétes fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a a rendelést elfogadását megerősítő e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: GLS futárcéggel
Kiszállítási idő: raktáron lévő termékek esetében 1 munkanap
A csomag átvételekor kérjük, hogy ellenőrizze a csomag állapotát és tartalmát a futár jelenlétében! Amennyiben sérülést illetve hiányosságot tapasztal, készíttessen jegyzőkönyvet a futárral! A futár távozása után sérüléssel, illetve hiánnyal kapcsolatos panaszt sem mi, sem a futárcég nem tud elfogadni.

A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése (14 napos elállás)
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
A visszaküldés címe: Dronesys Kft. 1151 Budapest, Szántóföld u. 2/a 6. számú Hobbycity bemutatóterem
A csomagban kérjük megadni a számlaszámot az utaláshoz.

DJI termékek garanciális és garancián túli szervize (Csak DJI gyártmányú termékekre vonatkozik):

Oktogon-Szerviz Kft
1062 Budapest, Teréz krt. 24.
Nyitva tartás:
Hétfő: 9:00-18:30-ig
Kedd: 9:00-17:30-ig
Szerda: 9:00-17:30-ig
Csütörtök: 9:00-17:30-ig
Péntek: 9:00-16:30-ig
Szombat – Vasárnap: Zárva

Web: www.oktogonszerviz.hu

Telefon: (36-1) 311-7660
Email: dji@oktogonszerviz.hu

Rendelések személyes átvétele:
Amennyiben a megrendelés létrejön on-line, személyesen vagy telefonon, úgy cégünk az átvétel lehetőségéről e-mail-ben, személyesen vagy telefonon tájékoztatja az Ügyfelet, így az átvételre cégünk nyitvatartási idejében azonnal a megrendelés után lehetőség nyílik. A tájékoztatás kézbesítésének megvalósulásáért cégünk nem vállal felelősséget. A megrendelt termék átvétele, a megrendelés leadás után az Ügyfel felelőssége. A megrendelt, de ki nem fizetett termékeket cégünk 3 munkanapig tartja fent az Ügyfél számára, így amennyiben az átvétel nem valósul meg, úgy a megrendelést töröljük.
Amennyiben távollévők között létrejött szerződés alapján a megrendelés végösszege on-line bankkártyás vagy utalásos fizetés útján kifizetésre került, úgy cégünk a termékeket 10 munkanapig biztosítja átvételre cégünk átvételi pontján. Amennyiben a megrendelt termékek átvétele nem valósul meg, úgy cégünk a megrendelt termékeket elkülönítve beraktározza. 
Az át nem vett termékekért a 21. munkanapot követően 1000 Ft+ÁFA/naptári nap tárolási díjat számítunk fel. A 180 naptári napig át nem vett termékeket, illetve ahol a tárolási díj ennél hamarabb már meghaladja a megrendelt termék értékét, nem tároljuk tovább, azokat szükség esetén veszélyes elektronikai hulladék címén megsemmisítjük.. A tárolás megszűnéséről külön értesítést nem küldünk!

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia a webáruházban rendelt és kiszállított termékekre
A magányszemély megrendelő a szerződéstől  a csomag átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási jogi személyekre nem vonatkozik. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni a megrendelő által megadott bankszámlaszámra.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Az elállás során a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a fogyasztó felelősséggel tartozik az eladó felé, és azt meg kell térítenie részére. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A kártérítés mértéke azonos azzal az összeggel, melyet a termék új, eladható állapotába történő visszaállítására kell fordítani.
A DJI gyártmányú termékek esetében a beüzemeléshez a terméket szükséges regisztrációval személyhez kötni, így ezen termékcsoport vásárlása megszemélyesített terméknek számít. Vagyis a regisztrált és aktivált és ezáltal bontott DJI termékek esetében nem érvényes a 14 napos elállási jog. 
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
A termékre 3 munkanap cseregarancia vonatkozik, ezért használatba vétel előtt minden esetben győződj meg a játékmodell üzemképességéről! Mivel a modelltermék jellegénél fogva sem mi, sem a gyártó nem tudja ellenőrizni a modell későbbi rendeltetésszerű használatát, ezért a jótállás a távirányítású modelltermékek esetében kizárólag a töltőre és a távirányítóra vonatkozik. A termék használatba vételével a feltételeket elfogadod. Használt vagy sérült modellre nem vonatkozik a 14 napos elállás joga.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
További információ: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek_elerhetosegei_2
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre kell alkalmazni, vállalkozás-vállalkozás közötti jogviszonyra nem vonatkozik. Vagyis ha vállalkozásként rendel a webáruházból, bizonyos speciális jogok nem illetik meg, mint például a 14 napon belüli elállási jog.


Jótállás
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett egy év jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben a fogyasztó javára eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 1 év vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak. Kiemeljük azonban, hogy e tájékoztató nem jelenti azt, hogy a jogszabályi előírások fennállása esetén egyéb esetekben nem vagy jogosult cserét, vételárleszállítást vagy elállást érvényesíteni. Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel! Kiemeljük azonban, hogy ezen tájékoztatás nem érint a Ptk. szerinti Kellékszavatossági jogokat és az ott meghatározott határidőket. Jelen tájékoztató csak és kizárólag a jogszabály által meghatározott Jótállásra vonatkozik.
Ezúton tájékoztatunk, hogy a Sentera kamera termékek esetében a DJI Mavic Pro, Mavic 2 és Phantom 4 szériák esetében a kamera felszerelése a DJI drón garanciavesztésével jár együtt. Így kérjük ezen termékeket csak saját felelősségre ennek tudatában vásárold meg és építsd rá a drónodra. Garanciát a gyártó és ezáltal mi is, mint forgalmazó, kizárólag a kamerára vállalunk. 


Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel vagy az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted a jótállási jegyen magadott márkaszervizben. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
 

Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a termék részedre történő átadás napján, vagy ha az üzembe helyezést mi vagy az általunk megbízott személy végzi, akkor az üzembe helyezés napjával kezdődik és egy évig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék, vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
 

Mire nem érvényes a jótállás?
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, törés, fizikai sérülés, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
A Dronesys Kft. szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Természetes elhasználódás.
 

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez. 

Szerviz
Amennyiben az Ügyfél az elkészült, vagy javításon át nem esett terméket a sikeres értesítés után 15 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta a készülék aktuális piaci árának 1%, de minimum 1000 Ft/naptári nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék aktuális piaci árának 50% -át, illetve a 6 hónapot, a készülék tulajdonjoga átszáll a szervizre, az ügyfél ez után semmilyen követeléssel nem élhet. A szerviz a készüléket tovább értékesíti, vagy veszélyes elektronikai hulladék címén megsemmisíti.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében, a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyese, vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában (info@hobbycity.hu e-mail címre) kerülhet sor.

Kattintson ide az Európai Bizottság által üzemeltetett online vitarendezési platform használatához!